Hogyan használd ezt a honlapot? Hogy tudsz érdeklődni? Oldalunkon országokra lebontva megtalálod az összes állásunkat. Minden állásnál láthatod a követelményeket, a fizetést, és további, részletes információkat. Ha elolvastad és érdekel, de még kérdésed van, jelentkezz az adott állásra, mi pedig visszahívunk telefonon!

OKÉ
Állások Menü

Ügyvezetői / Személyi Asszisztens Budapesten

Ügyvezetői / Személyi Asszisztens Budapesten Katt rá a felnagyításhoz

Jelentkezés

Jelentkezem
A fenti gombra kattintva, angol nyelvű fényképes önéletrajz feltöltésével tud jelentkezni az állásra. 

Állás ID: 720

Nemzetközi ingatlan ügynökség egy kicsi, de szórakoztató és barátságos (6 fős) csapattal Személyi (Ügyvezetői) Asszisztenst keres V. kerületi irodájába.

Elérhetőség: Aktuális
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Munkaterület: Adminisztráció

Leírás

Feladatok:

 

Az ügyvezető segítése a következőkben:

 

  • Fordítás magyarról angolra és vissza
  • Határidő napló és előjegyzés kezelése
  • Könyvelési anyagok előkészítése (betanítás biztosított)
  • Ingatlanok felkutatása
  • Dokumentum kezelés
  • Üzleti megbeszéléseken való részvétel Budapesten
  • Céges és magán számlák befizetése

 

 

Kinek ajánljuk:

 

Olyan motivált és jól szervezett egyénnek, akinek van humora is rugalmasan áll a munkavégzéshez. Betanítás biztosított minden olyan feladat ellátásához, amihez a megfelelő jelentkezőnek szüksége lehet.

 

Folyékony angol és magyar nyelv elengedhetetlen. Nem fiatalok is bátran jelentkezhetnek.

 

Juttatások

Jó fizetés. Nagyon rugalmasan állunk a szabadság igényekhez. Ezen felül, mivel az ügyvezető évi 3-4 alkalommal Portugáliába utazik, van lehetőség teljes, fizetett nyaralásra Portugáliában az ügyvezetővel és családjával. Ez egy kutyabarát iroda, jól viselkedő kutyát szívesen látunk. Rugalmasan állunk a munkaidőhöz (a hétfőtől péntekig tartó munkanapokon belül) a munka menetéhez és mennyiségéhez igazodva. Céges telefon biztosított.


Description of company:

 

International Real Estate Company with a small fun and friendly team of 6 based in a modern office in the 5th district Budapest.

 

Role:

 

Personal Assistant to the Director.

 

Description of job:

 

To assist the director in the following:

 

  • Translation from Hungarian to English and vice versa
  • Manage appointment diary
  • Basic accounts work, training available
  • Researching properties
  • Managing file system
  • Attending meetings around the city
  • Paying company bills
  • Ensuring Directors personal bills are paid for

 

Would suit:

 

A motivated and organised person with a sense of humour and a flexible approach to work. Training will be given to the right candidate for any skills they feel they need training for. Fluent English and Hungarian is essential.  Mature applicants are also welcome.

 

  •  

 

A good salary and flexible holidays. As the director travels to Portugal 3-4 times per year there is the opportunity to take a fully paid for holiday with the director and his family. The office is dog friendly and well behaved dogs are permitted in the office. We have a flexible approach to working ours over 5 days per week mon – Friday, depending on work flow and appointments. Company mobile phone is paid for by the company.

 

 

Kérdésed van?

Az állás interjún részletesen elmondjuk a munka részleteit és minden kérdésedet megválaszoljuk. Érdemes átnézned a gyakran ismételt kérdéseket válaszainkkal! Írhatsz nekünk emailt is, vagy kérdezhetsz tőlünk Facebookon / Messengeren is: m.me/europamunka

Vélemények

Erről az állásról még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Hasonló, ezt is nézd meg!

Állás címkék: angol tudással, Budapest
Ezen a kategórián belül:
Keresés nyelvtudás szerint
Tudtad?

Egy aloldalunkat szeretnénk figyelmetekbe ajánlani: www.euwork.hu/szaktudas-nelkul/raktari-munka. Ezen az oldalon a különböző országokból az összes raktári munkánkat megtudjátok nézni egyben: Nagy-Britannia, Hollandia és Németország. Így jobban össze tudjátok hasonlítani őket, illetve visszajelzéseket, beszámolókat is olvashattok.

Miért sokak választása egy raktárban vagy logisztikai központban dolgozni külföldön? Leginkább azért, mert semmilyen szaktudás vagy korábbi tapasztalat nem kell hozzá, viszont tiszta, rendezett munkahelyen dolgozhatsz, pontosan adják a fizetésedet, és ehhez a fizetéshez különböző műszakpótlékok, bónuszok járnak. Így összességében a fizetésed sem rossz és remek ugródeszka, azaz első munkahely egy új országban! A raktárakban szigorú szervezési és biztonsági előírásokat kell megérteni és követni, ezért nyelvtudás nélküli raktári munka nincs.