Állások Menü

Tóth László Vajk - Egyesült Királyság Szállodai munka

Tóth László Vajk - Egyesült Királyság Szállodai munka  Katt rá a felnagyításhoz
Állás ID: v67
Köszönöm az érdeklődést, szinte csak pozitívan tudok nyilatkozni a helyről. Nagy szerencsém van mind a munkatársaimmal, mind a vezetőséggel, mindenkiről elmondható, hogy segítőkész, normális. A szobatársamtól tudom, hogy ez nagyjából mindig így van, aki ugyanis nem illik a csapatba, az előbb-utóbb kihullik. A vezetőséggel szintén jó a kapcsolatom. Mivel egy kis szállodáról van szó, ezért mondhatni olyan, mintha egy család lennénk. Eddig semmi problémám sem akadt, így nem kellett a segítségüket kérni, de például szabadságot egyből kaptam, amint kértem.

Leírás

Kedves Bernadett!

Köszönöm az érdeklődést, szinte csak pozitívan tudok nyilatkozni a helyről. Nagy szerencsém van mind a munkatársaimmal, mind a vezetőséggel, mindenkiről elmondható, hogy segítőkész, normális. A szobatársamtól tudom, hogy ez nagyjából mindig így van, aki ugyanis nem illik a csapatba, az előbb-utóbb kihullik. A vezetőséggel szintén jó a kapcsolatom. Mivel egy kis szállodáról van szó, ezért mondhatni olyan, mintha egy család lennénk. Eddig semmi problémám sem akadt, így nem kellett a segítségüket kérni, de például szabadságot egyből kaptam, amint kértem.

A szállodában kaptam szállást, így szerencsére nem kell messzire mennem, ha dolgoznom kell. Ez különösen azért örvendetes, mert sajnos osztott műszakban dolgozom, ami számomra mindig is kevésbé volt szimpatikus megoldás, mintha egyhuzamban való munka. Sajnos ez utóbbira a vendéglátó-egységen belül nincs lehetőség a szállodában, így meg kellett békélnem azzal, hogy gyakorlatilag az egész napom a munka körül forog.


Sajnos a munkakörülmények tekintetében nem ennyire pozitív az összkép. A szálloda egyértelműen rossz állapotban van, és ez igaz az étteremre is. A vezetőség már sok változtatást bevezetett, amióta itt vagyok (tavaly úgy general manager érkezett, aki próbálja rendbe tenni a dolgokat), de lenne még mind változtatni. A rendelésfelvétel és leadás elég fapados módszerrel megy, miután ugyanis a vendégek rendeltek tőlünk, nekünk is sorban kell állni a konyhában, és "megrendelni" a szakácstól az ételeket, ez a módszer azonban elég lassú, és sok vendég esetén bizony hamar feltorlódunk így a pultnál, ami miatt bizony a vendégeknek várakozniuk kell. A megoldás talán az lehetne, hogy egyszerre két szakács adja ki az ételt, azonban a konyha kicsi ehhez, így más módszert kell majd kiötleni.

A fizetésem hetente kapom, és bankszámlára érkezik. A fizetés változik a munkaórák függvényében, így van, hogy 28 órát dolgozok csak egy héten, de van, hogy 40-et. Általánosságban olyan 600-700 fontot kapok egy hónapban, ami már az adózott összeg, illetve le van belőle vonva az ellátás is (heti 33 font). Szerencsére eddig még nem nagyon kellett a pénzhez nyúlnom, mivel a vendégek elég bőkezűen adnak borravalót, amiből könnyen elélek.

Jelen terveim szerint még egy évig elleszek a szállodában, és megpróbálok minél többet félrerakni, majd szerencsét próbálok Edinburgh-ban. Meglátjuk, hogy ez mennyire jön össze.
A kint létemről egyébként blogot is vezetek, ahol a kiutazók találhatnak pár hasznos információt, tippet azzal kapcsolatban, hogy mire számítsanak: http://vmintvazul.blogspot.hu/

Ismételten köszönöm az érdeklődést!

Üdvözlettel,

Tóth László Vajk

 

 

Kérdésed van?

Az állás interjún részletesen elmondjuk a munka részleteit és minden kérdésedet megválaszoljuk. Érdemes átnézned a gyakran ismételt kérdéseket válaszainkkal! Írhatsz nekünk emailt is, vagy kérdezhetsz tőlünk Facebookon / Messengeren is: m.me/europamunka

Ehhez kapcsolódó állások, visszajelzések

Hasonló, ezt is nézd meg!

Állás címkék: vendéglátós beszámoló
Ezen a kategórián belül:
Keresés nyelvtudás szerint
Tudtad?
Elkészült az Euwork Kft Adatvédelmi Szabályzata az Európai Unió új adatkezelési rendeletének megfelelően. Ez a dokumentum Érthetően foglalja össze, mi történik az adataiddal regisztráció után, vagy amikor elküldöd a Cv-det emailben, valamint azt is, amikor már a közvetítés során újabb adatokat és dokumentumokat kérünk be tőled. Szintén tartalmazza a dokumentum azt, hogy milyen jellegű dokumentumot mennyi ideig őrzünk meg a rendszerünkben.  
A saját szabályzatunknak való megfelelés érdekében megsemmisítettük az összes elektronikus és írásos dokumentációt régi ügyfeleinkről. Így jelenleg azokkal kapcsolatban akikkel több évvel ezelőtt kerültünk kapcsolatba, jelenleg nem tudunk semmit.