Állások Menü

Kosztyu Gergő és Vaczó Júlia - Anglia vendéglátós munka

Kosztyu Gergő és Vaczó Júlia - Anglia vendéglátós munka Katt rá a felnagyításhoz
Állás ID: v29
A hely, a kis város ahol elunk csodálatos. Nem gyozom hajtogatni,hogy ennél szebb helyre nem is johettunk volna. Erdo, vizesés, zold fű, kis patak, folyo..minden amit el lehet képzelni es mégis minden elérheto, mert a város foterén van a hotel. A helyi fiatalok balhéitol eltekintve nagyon nyugis minden, Gergonek egy csomo torzsvendége van, idosebb skot emberekkel beszélgetunk, jo tapasztalatokkal gazdagodunk.

Szoval koszi, nem csalodtunk, jo helyre kuldtetek !
Leírás

Szia Berni !

Ime a válaszok a kérdéseidre :

A munka elvégezhető, nem túlságosan megterhelő. Én (Júlia) felszolgálok a hotel éttermében reggel 8-tól 10-ig. ezután félóra reggeli szünet van, miután a szobákat takaritom. 2-tol 6-ig szabad vagyok. 6tol vacsoráztatás 8ig. Itt jegyzem meg,hogy ez általában fél9ig huzodik, amit nem számolnak hozzá a munka oráimhoz, de annyi baj legyen. Nekem nincs lehetosegem tulorázni, a dolgozók kozott igy is nehez elosztani a feladatokat, hogy mindenkinek jusson átlagosan 30 ora. Keves a vendeg es ezáltal keves a munka is.
Gergő a bárban dolgozik, sokkal több munkaorája van, viszont kevesbe mozgalmas a napja kivéve hétvégén. Ilyenkor este élö zene van es általában sok vendég. A helyiek gyakran balhéznak, agresszivek es a legkisebb hulyeség miatt verekedest csapnak. Szerencsére jobbára csak egymást csépelik, nekunk sosem esett bajunk.
31 szoba van a hotelban, átlagosan 30 vendég, tehát félház....teljesíthetőek a feladatok túlhajszoltság nélkul.

Az egyik munkatársunk egy magyar no, aki két éve itt él a családjával.
Mielott elindultunk otthonrol felkeresett minket es a férje értunk jott a reptérre, Nagyon segitokészek mindenben. A személyzet kis létszámu, barátságos a légkor. A fonokeink modora is kedves.

Kb 150 ezer Ft-ot tudunk félretenni havonta fejenként, Gergő mondjuk többet, mert ő átlagosan 40 orát dolgozik hetente en pedig 30-at.
Ezen felul pedig tudunk kolteni utazásra, ételre, cigarettára, tehát ezt a pénzt ugy tudjuk félretenni,hogy nem szűkölködünk.

A szálloda alagsorában lakunk. Ket szoba van, de csak mi vagyunk bent lakok, igy nem kell osztoznunk. Kulon furdoszobank van. Konyha vagy fozesi lehetoseg nincsen. Mosni a szálloda mosodájában tudunk. Egészében véve meg vagyunk elégedve a szállással.

A magyar munkatárs és az itt szerzett lengyek barátaink (nem itt dolgoznak) abszolut segitokészek, a helyiekre az jellemzo,hogy azt mondják segitenek, de ritkán támogatnak érdemben.

Egy évig szeretnénk itt maradni és dolgozni, ha minden ugy folytatodik,ahogyan most van,akkor elégedetten megyunk majd haza.
Nekem be kell fejeznem az egyetemet otthon, tehát nem maradhatok tovább mint 2013 nyár vége. Jo lenne, ha addig szukség lenne ránk itt.

Szeretjuk.

További jo pont,hogy abszolut odafigyelnek rá, hogy egy idoben legyen szabadnapunk Gergovel, igy minden hétfon szabadok vagyunk es el tudunk menni kirándulni vagy elutazunk busszal a legkozelebbi városba stb.
Holnap pl a lengyel barátainkhoz megyunk szulinapi bulira, ahol Gergo fog fozni tradicionális magyar etelt :) Ha veszekedtunk, akkor is tekintettel voltak rá,hogy rossz passzban voltam es noszogattak, hogy békuljunk ki -persze mindenkinek ez az erdeke, világos, de azért jol esett.

Ezen kivul a hely, a kis város ahol elunk csodálatos. Nem gyozom hajtogatni,hogy ennél szebb helyre nem is johettunk volna. Erdo, vizesés, zold fű, kis patak, folyo..minden amit el lehet képzelni es mégis minden elérheto, mert a város foterén van a hotel. A helyi fiatalok balhéitol eltekintve nagyon nyugis minden, Gergonek egy csomo torzsvendége van, idosebb skot emberekkel beszélgetunk, jo tapasztalatokkal gazdagodunk.

Szoval koszi, nem csalodtunk, jo helyre kuldtetek !

Jo munkát !

Ja es kuldok képet.

Julia es Gergo

Irodáink:
Budapest: 06-1-203-5833
Csíkszereda: +40-266-312-111
Kolozsvár: +40-367-086-167

Kérjük, hogy hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között telefonáljanak a megadott telefonszámokon.

További képek

Ehhez kapcsolódó állások, visszajelzések

Hasonló, ezt is nézd meg!

Állás címkék: vendéglátós beszámoló
Ezen a kategórián belül:
Keresés nyelvtudás szerint
Szaktudást Nem igénylő Állásaink
Tudtad?

Akár csak két évvel ezelőtt, idén ismét arra kérnénk Titeket (különösen, ha már nyugat-európai fizetésnek örvendtek), hogy támogassátok az Age of Hope alapítványt és annak kampányát: ez az Ezer Gyerek Karácsonya. Ez egész röviden azt takarja,hogy minden évben ezer mélyszegénységben élő gyereket ajándékoznak meg karácsonykor, akik különben nem kapnának semmit sem :(

Most kétszer nyerhetsz. Egyrészt segítesz egy csomó gyereken, és ettől máris jobban érzed  magad :) Másrészt az adományozók között értékes nyereményeket sorsolunk ki az EUWORK Kft jóvoltából!

Első díj: egy hazaútra szóló repülőjegy bárhonnan Európából! 2 db Második díj: ebédmeghívás egy hatalmas paprikáscsirke szendvicshez a budapesti Oktogonnál lévő Panineriában.  3 db Harmadik díj: professzionális hátmasszázs akár "házhozszállítással" is.