Állások Menü

Kőszegi Zsófia - Szállodai munka, D-Anglia Katt rá a felnagyításhoz
Állás ID: v134

Szia Detti !

Gondoltam itt az ideje hogy írjak pár sort hogy is megy a sorunk itt, hiszen már lassan két hónapja itt vagyunk. Nagyon szép a hely, még mindíg ámulok a munkába menet közben hogy mennyire csodálatos itt minden. Nekem ez az első külföldi élményem szóval nekem méginkább ámulatba ejtő az egész.

Leírás

Számomra hihetelen hogy már 2 hónapja vagyunk itt, minden teljesen úgy történt ahogy elmondtad otthon, igaz az utazásunk kicsit döcögősre sikeredett, mert miután megérkeztünk Londonba, 13:50-kor indult volna a buszunk Heathrow-ban, ámde valamiért nem indult, de fel sem engedtek minket a buszra. Majd egy óra várakozás után bementünk megkérdezni mi a probléma és közölték hogy a busz lerobbant nem is fog indulni csak három órával később... na itt kicsit letört a lelkesedésünk és így a tervezett este 9 óra helyett hajnali 2-re értünk Woolacombe-ba. Ott is aludhatunk egy éjszakát a Hotelben és másnap vittek minket a szállásunkra, így egy nappal később keztünk dolgozni hagytak pihenni minket :) A szállásunk szép igényes, sok dolog hiányzott de lassan minden megkapunk, vagy beszerzünk. A szállás kb 10 perc sétára van a Hoteltől szóval elég kényelmesen betudunk érni. A munkáról annyit, én ugye a Housekeepingen dolgozok, általában reggel 8 vagy fél 9-től ameddig munka van, néha 2-kor már végzünk néha még 4-kor is dolgozunk, de többségében 3-ig vagyunk.Mivel nem mindíg ugyan akkor végzünk ezért csak úgy jön ki a heti 40 órám ha heti 6 napot vállalok, de így sem olyan megterhelő,de azért el lehet fáradni pörögni kell, és nagyon ügyelni a pontosságra.A fizetésem így is nagyon jó,szállás, és kaja levonással együtt, olyan 820 fontot kapok havonta, és abból én simán gond nélkül félre tudok tenni 500 font körül. :) Kicsit aggódtam az angol nyelvtudásom miatt mert elég alap szinten vagyok, de szerencsém van mert, van magyar segítségem, ő megmutatott első nap nekem mindent, viszont nem vagyunk ám mindíg együtt beosztva így az angolt is használnom kell. A Housekeeper Supervisor nagyon kedves jókedvű vicces, szeretek vele dolgozni, viszont őt elég nehéz megérteni mert hadar és slenget is használ, de már kezd egy kicsit alkalmazkodni hozzánk, és lassabban érthetőbben beszél :) Egyébként a Hotelben összesen 8-an vagyunk magyarok, ezzel a számmal rekordott is döntöttünk mi vagyunk a legtöbben:D Nagyon jól kijövünk mindenkivel, szerencsére.A héten megérkezett a bankkártyánk, és pár nap múlva megyünk intézni a National Insurance Number-t is :). Nagyjából ennyit szerettem volna írni, igaz, tudnék mint mesélni, de akkor sosem lenne vége ennek a levélnek. Összességében nagyon örülök hogy neki vágtam nem bántam, meg, és szeretném megköszönni a segítségedet Detti :)

Üdvözlet: Kőszegi Zsófia

Irodáink:
Budapest: 06-1-203-5833
Csíkszereda: +40-266-312-111
Kolozsvár: +40-367-086-167

Kérjük, hogy hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között telefonáljanak a megadott telefonszámokon.

Hasonló, ezt is nézd meg!

Állás címkék: vendéglátós beszámoló
Ezen a kategórián belül:
Keresés nyelvtudás szerint
Szaktudást Nem igénylő Állásaink
Tudtad?

Akár csak két évvel ezelőtt, idén ismét arra kérnénk Titeket (különösen, ha már nyugat-európai fizetésnek örvendtek), hogy támogassátok az Age of Hope alapítványt és annak kampányát: ez az Ezer Gyerek Karácsonya. Ez egész röviden azt takarja,hogy minden évben ezer mélyszegénységben élő gyereket ajándékoznak meg karácsonykor, akik különben nem kapnának semmit sem :(

Most kétszer nyerhetsz. Egyrészt segítesz egy csomó gyereken, és ettől máris jobban érzed  magad :) Másrészt az adományozók között értékes nyereményeket sorsolunk ki az EUWORK Kft jóvoltából!

Első díj: egy hazaútra szóló repülőjegy bárhonnan Európából! 2 db Második díj: ebédmeghívás egy hatalmas paprikáscsirke szendvicshez a budapesti Oktogonnál lévő Panineriában.  3 db Harmadik díj: professzionális hátmasszázs akár "házhozszállítással" is.