Állások Menü

Call Center Agent állás Szczecinben!

cc, ügyfélszolgálat, panaszkezelés Katt rá a felnagyításhoz
Jelentkezés

Jelentkezem
A fenti gombra kattintva, angol nyelvű fényképes önéletrajz feltöltésével tud jelentkezni az állásra. Természetesen akár telefonon is érdeklődhet, illetve kérhet időpontot. Budapesten, Miskolcon és Csíkszeredán tudjuk személyesen fogadni kedves ügyfeleinket hétköznap 9 és 17 óra között.

Fizetés: kb.
390.000 Ft
Állás ID: 711
A világ egyik legnagyobb szoftvervállalata keres lengyelországi telephelyére lelkes, ügyfélorientált jelentkezőket, telefonos ügyfélszolgálatra angol-magyar nyelvismerettel!
Elérhetőség: Aktuális
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Leírás

A világ egyik legnagyobb szoftvervállalata keres lengyelországi telephelyére lelkes, ügyfélorientált jelentkezőket, telefonos ügyfélszolgálatra angol-magyar nyelvismerettel!

Kifejezetten magyar hotline hívások kezelésére keresünk munkavállalót! 

Elvárások: 

- Középfokú angol nyelvismeret

- 1 éves tapasztalat help desk/ panaszkezelés/ B2C területen

- Kezdeményező, proaktív hozzáállás

- Határozott és kiváló problémakezelő attitűd

- IT és MS Office ismeretek legalább felhasználói szinten

Amit kínálunk:

- Internacionális háttér, biztos munkahely

- Ingyenes tréningek

- Nettó 900 €/ hónap 

- Szakmai fejlődés lehetősége

- Modern iroda

-Szabadidős tevékenységek támogatása

- Kiemelt egészségügyi ellátás

Amennyiben felkeltette érdeklődését az állásajánlat, fényképes, angol nyelvű önéletrajzát a tina@euwork.hu e-mail címre tudja elküldeni!

 

Irodáink:
Budapest: 06-1-203-5833
Csíkszereda: +40-266-312-111

Kérjük, hogy hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között telefonáljanak a megadott telefonszámokon.

Vélemények
Erről az állásról még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Hasonló, ezt is nézd meg!

Ezen a kategórián belül:
Keresés nyelvtudás szerint
Tudtad?
Elkészült az Euwork Kft Adatvédelmi Szabályzata az Európai Unió új adatkezelési rendeletének megfelelően. Ez a dokumentum Érthetően foglalja össze, mi történik az adataiddal regisztráció után, vagy amikor elküldöd a Cv-det emailben, valamint azt is, amikor már a közvetítés során újabb adatokat és dokumentumokat kérünk be tőled. Szintén tartalmazza a dokumentum azt, hogy milyen jellegű dokumentumot mennyi ideig őrzünk meg a rendszerünkben.  
A saját szabályzatunknak való megfelelés érdekében megsemmisítettük az összes elektronikus és írásos dokumentációt régi ügyfeleinkről. Így jelenleg azokkal kapcsolatban akikkel több évvel ezelőtt kerültünk kapcsolatba, jelenleg nem tudunk semmit.